zondag 23 oktober 2016

Hanneke goes Budget...

Daar gaat 'ie dan, mijn eerste blogbericht!
Ik zal eerst even wat over mezelf vertellen. Mijn naam is dus Hanneke, zoals je misschien wel had verwacht! Ik ben 45 jaar, getrouwd en de trotse moeder van 2 pubers! Ik werk als assistent shopmanager in een herenmodezaak. 
Waarom goes budget zul je je misschien afvragen, dat zit zo:
Sinds een maand is mijn man werkeloos en moeten wij een flinke stap terug doen. Dat is niet erg maar vergt wat aanpassingsvermogen en creativiteit. We willen namelijk nog wel een leuk leven! Daarom ga ik zelf in plaats van 4 dagen, 5 dagen werken en moeten we ons uitgavenpatroon behoorlijk aanpassen. En die uitdaging ga ik graag aan! 
Ik nodig je dan ook uit om met me mee te gaan, volg mij op mijn reis naar een budgetproof lifestyle. Ik ga op zoek naar allerhande budget oplossingen om het leven zo luxe mogelijk te maken. 



Let wel op ik ga voor budgetproof en dat zal niet altijd het goedkoopste zijn wat ik kan vinden, maar wel het beste qua prijs kwaliteit. Soms zal het een top oplossing zijn en soms zal het niet helemaal naar tevredenheid uitpakken. Ik zal zo eerlijk mogelijk mijn bevindingen met je delen!
Kijk je mee? 

Liefs, Hanneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten